OS_Assistenten er en ny form for brugerstyret software tiltænkt organisationer, der ønsker hurtigt overblik over faglige tiltag i behandlingen.

Den brugerstyrede brugerflade kan linke til netop de genveje, som organisationen har brug for.  Assistenten kan hjælpe med direkte links til personalets mest benyttede fælles dokumenter, skabeloner, organisationens værdi-grundlag osv.

Med en sikker Cloudløsning iht. GDPR er der mulighed for patientmoduler til brug på konferencer, hvor data om misbrug og andet ønskes kommunikeret til patienten.

OS-Assistenten kan tilpasses jeres behov og ændres fra dag til dag. Assistenten fungerer på både Mac og PC – sågar smartphone med Microsoft Office (Powerpoint app) installeret.

Indhold

Psykomestring

Optimeringsværktøjer fpr ledere og personaler...

LogMinUdgang - Når samarbejdet om udgang skal optimeres

OBS Filen skal omdøbes til Assistenten.ppsx for at fungere korrekt

OS_Assistenten - Fleksibilitet til organisationer i forandring


 

3 grunde til at sikre patientudgange forløber korrekt og gnidningsfrit.


  1. Lovgivningen skal overholdes. Utilsigtede hændelser omkring patientudgang er et kendt fænomen i psykiatrien - også hændelser, hvor det er personalet, der uagtet begår fejl. Problemet er derfor antageligt pænt underrapporteret.
  2. Udgang er væsentlig for patienter i lukket regi. Fleksibilitet i viften af aftaler – som kommer patienten til gavn – er med til at sikre et godt samarbejdsklima.
  3. Administration af patientudgange er resursekrævende for afsnittet. En fleksibel tilgang er tidskrævende, når den skal dokumenteres, og SP giver ikke megen hjælp til personalet omkring dette element i behandlingsforløbet.